Preutse Facebook

15-10-2015 18:54

Inmiddels ben ik 3x van Facebook afgegooid, omdat ik toch in hun ogen iets te enthousiast met bloot was. 2x heb ik met veel moeite een herstart gemaakt. Inmiddels geef ik de moed toch maar op. Ook heb ik gemerkt, dat daar sowieso moeilijk contacten gelegd worden tussen mensen met een beperking, die naturistisch op vakantie willen en met hun potentiële vrijwilliger als hun begeleider op hun naturistische vakantie.

Daarom verwijs ik nu “gewoon” naar: naturistmetbeperking.wordpress.com waar jij je ook aan kunt melden of één van de volgende sites: twitter.com/beperkinaturist
https://naturisme-nl.jouwweb.nl
gehandicaptenaturist.mygb.nl 
gehandicaptenaturist.loggy.nl 
gehandicapt-en-toch of mail naar: gehandicapt@live.nl 
Er blijven dus gelukkig nog wel plaatsen over, waar de contacten gelegd kunnen worden.