AANMELDEN

06-09-2018 17:55

Aanmeldingsformulier voor een naturistenvakantie als gehandicapte of als vrijwilliger.

Deze gegevens worden dus niet openbaar gemaakt. Ze zijn dus alleen voor de webmaster, die dit gebruikt om te "koppelen"

Uw gegevens worden alleen doorgegeven aan info@naturistenbusreizen.nl (als het om de groepsreis gaat) of aan de vakantiepartner, als het om een 1-op-1-vakantie gaat).

De vragen met een * moeten sowieso beantwoord worden.

Achternaam: *
Voorletters: *
Roepnaam:
Adres:
Postcode:
Woonplaats:
Provincie: * Groningen
Fryslân
Drente
Overijssel
Flevoland
Gelderland
Utrecht
Noord-Holland
Zuid-Holland
Zeeland
Noord-Brabant
Limburg
BELGIË
DUITSLAND
ANDER LAND
Telefoonnummer: (vast)
Telefoonnummer: (mobiel)
E-mailadres: *
Geslacht: * Man
Vrouw
Geboortedatum: (dd-mm-jjjj) *
Beroep (of vrijwilligerswerk): *
Rijbewijs: A B C D E (of GEEN): *
Auto (zo ja, welk type of GEEN): *
U geeft zich op als: * Gehandicapte (voor een verzorgde vakantie)
Reiziger (voor een groepsvakantie)
Vrijwilliger (dus voor een werkvakantie)
Ik wil graag: * mee met een groepsreis voor naturisten.
met een 1-op-1-vakantie mee. (Dus niet met een reisorganisatie)
zowel de groepsreis als de 1-op-1-vakantie
anders: maar dat bespreken wij samen.
Eventuele toelichting:

Voor de gehandicapten geldt bovendien:

1. Waaruit bestaat uw handicap? Oftewel, waar moet u mee geholpen worden?
2. Overige informatie welke belangrijk is om een goede "koppeling":
3. Waarmee moet u geholpen worden?
4. Welke eigen hulpmiddelen wilt u mee nemen?
5. Wat wilt u nog meer kwijt wat voor ons belangrijk is?

Voor de gehandicapten geldt bovendien:

Heeft u een doorlopende reisverzekering? JA
NEE
Zo nee, wilt u voor deze reis een reisverzekering afsluiten? JA
NEE
Heeft u een doorlopende annuleringsverzekering? JA
NEE
Zo nee, wilt u voor deze reis een annuleringsverzekering afsluiten? JA
NEE
Heb je een bepaald dieet? Zo ja, wat? Ben je vegetariër?

Voor de vrijwilligers geldt bovendien:

1. Waarmee wilt (en kunt) u helpen? Noem dit zo concreet mogelijk.
2. Waarmee wilt u absoluut niet helpen?
3. Wat voor ervaringen hebt u via vrijwilligerswerk, welke deze reis nuttig kunnen zijn?
4. Wat wilt u nog meer kwijt wat voor ons belangrijk kan zijn?
5. Bent u evt. bereid om een verklaring omtrent het gedrag te overleggen? Ja, op verzoek
Nee, daar werk ik niet aan mee
6. Als er geen vrijwilligers (meer) nodig zijn: zet mij dan maar op een reservelijst
dan wil ik misschien wel als betalende reiziger mee met een groepsreis
schrap deze aanmelding dan maar

Voor de 1-op-1-vakanties is ook de volgende vraag belangrijk:

Ik wil "gekoppeld" worden: bij voorkeur aan een man
bij voorkeur aan een vrouw
ALLEEN aan een MAN
ALLEEN aan een VROUW
aan een man of een vrouw. Het maakt mij niet uit.
Ik rook ... NIET. Mijn vakantie-partner rookt ook NIET.
niet. Mijn vakantie-partner mag roken.
wel. Mijn vakantie-partner mag ook roken.

Bedankt voor het invullen. Normaal gesproken heeft u binnen een week antwoord. Vertrouwt u het niet dan kunt u later gerust nogmaals dit formulier invullen, want helaas komt dit formulier soms tussen mijn SPAM. Als ik niet op tijd ingrijp, wordt het helaas verwijderd.

Loop nu de vragen desnoods nog even langs. Druk daarna op SUBMIT als alles ingevuld is. Daarna moet u nog één keer op CONTINUE drukken.


Put a website form like this on your site.